11 Kasım 2013 Pazartesi

neden ki şimdi yeni blog?

Bir kitap okudum ve hayatım değişti. Bu cümleyi birgün daha Orhan Pamuk'vari bir anlamda kuracağımı düşünmüştüm hep, ama öyle olmadı. Beslenme üzerine bir kitap okudum ve o kitap hayatımı değiştirdi. Bir anda süt ve süt ürünlerini, un ve unlu ürünleri ve şekeri bıraktım. Sonrasında ise kendiliğinden işlenmiş ve paketli gıdalar çıktı hayatımdan. Hal böyle olunca bana göre artık besin olmayan bu maddelerin yerine koyacak besinler aramaya başladım. Aradığım her şey Amerika ve Avrupa'da bol bol vardı, ama Türkiye'de ya bulunmyordu, ya da çok pahalıydı. Ben de bu defa o zaman bir bu arkadaşları evde nasıl yaparız araştırmasına giriştim ve çoğu yabancı kaynaklardan pek çok tarife ulaştım. Deneyip yanılıp tarifleri birleştirerek kendi tariflerimi çıkardım ya da tamamen atmaca usulüyle yeni tarifler oluşturdum. Bütün bunlar olurken en çok duyduğum sorulardan biri "Burcu bunu nasıl yaptın?" oldu. İşte ben de o yüzden hop diye nasıl yaptığımı anlatmak için bu blog'u açtım. Bakalım bu arkadaşla ilişkimiz ne kadar dayanacak :)

5 yorum:

  1. Çok dayansın, ben çok sevdim :) hoş geldin, iyi ki geldin, iyi ki yazdın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım, şimdilik ben de çok sevdim :) biraz boyumdan büyük işlere kalkıştım ama bana ne :)

      Sil
  2. Bahsettiğin kitabın adını öğrenebilir miyiz acaba? Ellerine sağlık, ben de takipçin olmaya ve yazdığın tarifleri denemeye hazırım. : )

    YanıtlaSil
  3. marisa peer "you can be thin" zayıflama kitabı gibi duruyor ama özünde sağlıklı beslenme kitabı, yan etki olarak zayıflıyorsun :)
    ben amazon.co.uk den aldım. çok pahalı değil, shipping kitaptan daha pahalı öyle söliyeyim. bence verdiğim her kuruşa değdi. ne yazık ki türkçe çevirisi yok ama rahat ve anlaşılır bir ingilizcesi var.

    YanıtlaSil
  4. Sıkı takipçin olucam Onnie :) kendi evime yerleşiyim hemen hepsini denicem^^

    YanıtlaSil