23 Kasım 2013 Cumartesi

Göz ve gece kremi

Bir önceki post da bahsettiğim gibi bugün bir konuk yazarımız var. Pek sevgili iş arkadaşım Hatice güzelliğinin sırrını bizimle paylaşmayı kabul etti ve bugün bize 2 dünya kolayı krem tarifi verecek.

Sözü Hatice'ye bırakmadan önce, biraz arkası yarın havası yaratmak istiyorum. Önümüzdeki hafta benim bütün bu yemek işlerine bulaşmama neden olan, her fırsatta hayatıma bir güzellik katan, on parmağında yüzbin marifet pek sevgili ve şahane Görgün Yılmaz (hayır Hatice ile kardeş değiller) pek süper bir yemek tarifiyle konuk olarak gelecek. Heyecanla bekleyiniz. :) Evet efendim, buyrunuz:

Burcu’nun sağlıklı ve bir o kadar da leziz tariflerine sizler gibi ben de bayılıyor ve her defasında yapmak için sabırsızlanıyorum. Bir tarif de benden gelsin;
Yalnız bu leziz bir yemek değil de bir gece kremi  üstelik de isterseniz yemenizde de bir sakınca yok 
Madem vücudumuza  ve sağlığımıza dikkat ediyoruz  cilt güzelliğimiz için de sağlıklı, pratik, organik  ve en önemlisi  hesaplı  kremimizi neden kendimiz yapmayalım diye araştırmıştım vakti zamanında..
 Şu an yaklaşık bir buçuk yıldır aralıklarla kullanıyorum ve çok memnunum sonuçlarından. Yıllardır organik diye kremlere verdiğim o uçuk fiyatlar aklıma geldikçe de gülüyorum. Üstelik yapacağımız bu kremin raf ömrü de öyle birkaç ayla sınırlı değil.

Gece kremi

Malzemeler
15 ml Hindistan cevizi yağı
3 damla aloe vera yağı  (jeli de olur)
1 adet 400I.U. luk E vitamini kapsülü 
Eski bir göz kremi kutusu

1. Tüm malzemeleri karıştırın. 


Aynı malzemelerle göz kremi yapmak da mümkün

Göz kremi için malzemeler
10 ml Hindistan cevizi yağı
1 adet 400I.U. luk E vitamini kapsülü
Eski bir göz kremi kutusu

1. Tüm malzemeleri karıştırın.



Gramajların çok küçük olduğuna bakmayın gece kremini de göz kremini de tırnak ucumuzla koyacağımız için bitmek bilmiyor. Gece kremini sürmeden önce elimizde biraz ısıtıp sürmemiz daha iyi sonuç verecektir.  Göz kremi ise hepimizin bildiği dairesel hareketlerle göz çevresine yediriliyor.   
Umarım sizler de bu kremi keşfetmiş olmaktan mutluluk duyarsınız 


Hatice'ye zaman ayırıp bu tarifleri bizimle paylaştığı için çok teşekkürler. Gece kremi havalar ısındığı zaman biraz ağır olabilir, son olarak onu da hatırlatayım. Ben eski nemlendiricimi de yazın daha hafif bir versiyonuyla değiştiriyordum. Aynı hesap. Ama diğer 3 mevsim rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder